Igår var det kul!

Heeyheey

Gårdagen kom Robin hem till micg och vi låg och myste tills min syster kom så satt vi och pratade och så. Sen busade vi med Wilma och Nova. Kuddkrig och massa andra spänade lekar. Vi såg även top model. Sen åt vi middag. Det var tänkt att det skulle vara grillat. men just när pappa höäll på att grilla så exploderade glaset och då gick det inte att äta så det blir en ny Grill snart.
 

Galen bild på mig och min älskling var bara tvungen!




Sen kom sanne till mig och så gjorde vi oss klara sen for vi till Madde och Dansade och hade almänt kul!
Sen for vi ner till grodparken och var på skumparty och träffade massa trevligt folk. Sen gick Jag, Robin och Hanna hem. vid lite över 1 tiden. Så då gick jag och Robin och la oss och så. Sen blev det att sova till typ 12 idag. Och Robin var tyvärr tvungen att fara för han skulle bort och sen sitta barnvakt.

Ikväll blir det att umgås med Syster och hennes familj även kanske hyra film och äta BJ glass! MUMS!
Xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0