Avslutnings middag

Hejhej, Igår hade vi avslutnings middag vilket gjorde att vi var lediga på morgonen. Vilket var underbart skönt. Kring tolv kom Robin till mig och så svammlade vi på. Och dan innan hade jag fåt en galen idé om att ha en måling på ryggen. Och genom att jag är tsm med en konstnär så klart fick han jobbet att rita den.

Och den blev skit bra skulle kunna tatuera in den. Den var speciell. Och så här såg det ut.


sen kom madde och evelina och så fixade vi oss alla fyra:)

 

Innan vi for till middagen :)


Jag och älsklingen :)<3


tjejerna:)





middagen


barbro äter maten :)


daniel var finklädd


och robin med :)


Annie var fin i håret:)



nattis var också finklädd:)

love yah!

Kommentarer
Postat av: annie

tack gumman du var jätte fin :)

2009-06-10 @ 19:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0