Kallt ute...

Hejhej bloggen.

Idag är det kallt ute och jag ska snart ut och sälja jordgubbar i 4 timmar. Senare mot kvällen skulle Jag och Tjejerna hitta på något. Fast har inte pretat med dom ännu bara sanne. Haha, Men madde nog är du väl på ? Och Hanna också?:)

Vaknade upp idag och märkte att nagellaket var borta lite överallt. Vilket sög.. Men Tjejer vad sägs om en tjej kväll?:) Med att fixa naglarna ansiksmask och sånt mys?:)
Ni måste bara höra av er till mig, har alltid med mig mobilen:)

Tänkte göra en lista som jag inte har gjort på länge!:) Kan bli kul :)'

dagens kläder
: svarta team sportia mjukis byxor, korall linne från GinaTricot och En svart huvutröja sen Basketfestvalen i GBG.
dagens smink : mascara
dagens frisyr : Platt uppsatt i en knut. 
dagens låt : kom änglar - lars winnebäck
dagens saknad : Robin Larsson! <3
dagens bästa : Få kärleks mums av mamma.
dagens roligaste :Att mallan sov här i natt.
dagens drog : Jordgubbar?:) Pengar?
dagens köp :  Inget ännu! ;)
dagens godis : en sur vingummi som jag hade kvar sen igår :)
dagens finaste : Robin!<3
dagens humör : Trött och frussen.
dagens sämsta : inget. eller kanske att jag inte kan få en gaderob man kan gå in i!:(


sakanar dig sötnos!

Kommentarer
Postat av: J

sv: tack :-)

2009-07-04 @ 14:57:38
URL: http://jjullaan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!

Nejnej, du är inte körd! Den finns på HM, eller den har funnits iallafall :) På deras hemsida!

2009-07-04 @ 23:07:20
URL: http://sandraaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0