Kalllt som fan..

Hejhej bloggen

Nyss var min älskade faster här och hälsade på oss. Trevligt trevlig att träffa henne och hennes kille:) Synd bara att Hampus inte var med för att han är i Spanien i 4 veckor?! Lite avis jag blir. Men sen blir det väl att träffa han. Han kommer typ hit eller så skulle jag väl dit?

Idag kommer även syster och hennes små ungar hit. Kul! :) Då blir det lite bus med dom och umgås med min syster.
Imorgon kommer min Älskade bror och hans flicka vän Katja! :) SKIT kul Och då blir det att snacka och umgås med dom.

Jag har blivit förälskad i en Bikiniöverdel och jag dör om den inte finns i Luleå / Göteborg! För asså vill verkligen ha den!
SERIÖST!
Tänker tyvärr inte berätta hur den ser ut men kan nämna att den är svart. Och helt underbar!




xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jeo det är ju en sån som kenza har din copycat dära ;) Men snygg är den i varje fall!

2009-07-06 @ 15:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0