Hejsan alla nattugglor!

hejhej.
har varit lite frånvarande ett tag nu.. Måste bli ändring på det. Eller eeh.. Går nog inte sååå bra genom att jag kommer vara i Göteborg i typ 10 dagar utan data?:O

Så det kommer som sagt bli ganska dött på denna blogg då. Men men igår så sov malin hos mig. 
Vi blekte min utväxt och det blev inte blått denna gång, DET GILLAR VI! 
Och vi målade mina naglar. Ganska nöjd med resultatet..

Malin, har typ blivit besatt av naglar, hon ska hela tiden måla ny färg på mig. skit kul! :) Bara de att jag måste försöka att inte bryta någon av dom eller något sånt. För skulle inte klara av lösnaglar, har ändå så hårdanaglar.

Här är då en bild på min naglar just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0