dag 6 i GBG

Hejhej Bloggen.
Jag har inte skrivit så mycket nu.. för har varit i malins mormors hus. och hon har ingen data.
Men vi har gjort en hel del!
fösta dagen vi kom till skene for vi och kolla runt i affärerna. Köpte massor med underkläder.
Som ni vet är jag underkläds beronede! :)
Har även köpt mig ett par höga gladiator sandaler. Vet att jag inte tyckte det var snyggt först, men guuu va fina dom var när man väl hade satt på sig dom!

Sen har vi varit i borås och Shoppat och kollat artister. och sånt kul! :)
Skit bra rea på GinaTricot. Typ över halva butiken kostade 49 kr! :) Så köpe en gö snygg kjol och tunica. Även mera underkläder. Mohaha.

Har köpt en extra väska så jag får med mig all shopping ;)
Den ni!
Men har ändå inte shoppat sååå mycket.

Okej, nu vet jag att ni vill se bilder från borås ;)

Henke Malins kusin och Jag :)
Lite trött som ni ser:)


Borås


Här är vi :) Shopping shopping! :)
här ser ni mina ögon bryn! färgade! ;)


Senen:) och massa folk.

Nu ska vi ha familje fest :)
Skit kul!

Xoxo/julia*


Kommentarer
Postat av: Sweet life style

härligt! :)

2009-07-26 @ 15:42:39
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0