4 dagar kvar!

Heyhey, blev en ganska sen natt för mig och sanne. Men vi har ju sommar lov nu, RIKTIGT sommarlov..
Juste 4dagar kvar tills jag drar till GBG. Ganska nice om jag får säga de själv.

Liseberg, segla, boros och en massa mer. Blir super kul!..
Robbin kommer väl hem så vi kan umgås en dage/ några timmar .. innan jag far.. Och det är ju bra!
Räknade ut att min lön som jag får snart blev lite mer än va jag tänkte mig :)
Men jag och sanne ska kanske ringa löne kontoret.. Hahah ;) Nu snackar Jonny sannes bror till mig.. men han har inte kollat och sett att det är en blond tjej som sitter vid datan..

och nu somade han!..



xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin bild! Älskar strandbilder!:)

2009-07-15 @ 17:21:59
URL: http://fjorton2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0