Trosdag, Japjaap..

Hejhej, Idag är det trosdag och när jag läste att robin inte skulle på skolan så kände jag hur varmt mitt täcke var och ville bara stanna kvar men jag tog mig i kragen och började fixa mitt hår. och ta på mig kläderna. Sen blev det att ha tyska och sen So med krippis och gå igenom nationella proven. Och sen Lite NO.

Jag måste bara säga att jag blev oerhört glad idag för jag fattade NO:) Och jag ska försöka fixa ett MVG i det provet. Det kommer bli en utmaning så vecka 9 vet jag  vilket betyg jag fick.

Ja efter skolan for jag och malin ner på skolan kollade på vårens nyheter på gallerian. Fan va snygga skor alltså!:)


xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: julia!

Gillar din blogg!

2009-01-31 @ 07:35:05
URL: http://jjjuliaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0