Söndag

Lite sur jag blev i morse jag och malin råkades sova till halv tre och mina föreldarar hade inte väkt oss . Men det var grymt skönt att sov ut för en gångs skull!::) Snart ska jag ätakkyckling och ris vok sen ska vi ner på stan och min inhandlings lista är :)

  •  skrubb
  • ansiksmask
  • hårinkpakning
  • Hårfärg

men det är ju bara normala saker om man ska ha en spa kväll :) Med bastu och ljus och skrubb och ansiksamask och en ansiks skrubb från Make up store och det bästa livet har att erbjuda;) Hoppas även på lite massage;) Av min sötnos:)


snart ska jag alltså färga håret igen hoppas de blir bra nu. Malin, Min egna lilla frisör. Har ont i huvudet så det kanske blir mamma som får fixa men fan om det blir fult. Hahah ;)

xoxo/juilia

Kommentarer
Postat av: Carro :)

Mysig bild!:)

2009-01-04 @ 16:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0