Slutet på tisdagen

Hejhej, blev inte mycket bloggande idag. men jag har umgåts med Älsklingen och malin. Skolan gick väl helt okey. Fick nästan lite panik på tyskan när dom sa att vi skulle presentera oss på tyska man ba what? Men de var typ bara vad jag heter och vars jag bor och hur gammal jag är. Lätt som en plätt! Sen blev det att fara hem med My love och Malin.

vi svamlade på och dansade dansmatta drack saft och år en macka. Sen blev det att se OTH. Älskar den serien alltså! fast nämn en jag inte älskar ;) Haha.. Sen åt malin middag hos mig och det blev plättar. sen blev det bara att ta det lungt prata med älsklingen och malin i telefon och planera en massa. sen blev det att fara på träningen.

sommaren 07 ! Älskar bilden!


Träningen gick väl lite seg i början men det gick ganska bra på slutet men är liute sjuk än men det ska vara borta tills i helgen då vi har hemma match mot övertorne ;) Ni får höra av er till nån av basket tjejerna ifall ni vill komma och kolla.

Så som sagt fullt upp idag ;) men det är bara skönt håller på att planera hur men redovisning ska se ut på power pointen ! :) Hon sattsar på MVG. Hon lägger upp bollen och sätter den! ;)

Xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0