Nu är det nytt år ;)

Har inte skrivit sen måndag men har umgåts med min kära kusin fullt upp hela dagarna :D
men kan ändå skriva vad vi har haft för oss för något skoj ;)

Måndag
Då var jag på stan med malin:) gjorde en massa färga mina ögonbryn och en massa men de syns inte så. Och sen så efter jag hade städat och så hämtade vi hampus och annie och så hyrde vi Dumpad och såg den as konstig film! Hahah! och så byte jag och annie julklappar jag fick en shampoo serie typ och ett par örhängen! Fan va glad jag blev! TACK ANNIE! Jag gav en massa fint åt annie med men kommer inte ihåg vad Hahahah!:) sen skulle jag och hampus sova men vi pratade typ hela natten så.

Tisdag
Dagen börjar med att jag ska få liv i hampus, det är fan inte lätt! Sen for vi på stan och svammlade en massa. Sen kom vi hem och sen så for jag och hampus med jenny och linnea till haparanda på öb och kolla på ballonger;) Hahaha. sen for vi hem och år korv sen kom malin och annie och så drack vi te och svamlade och åt hampus godis Hahah! sen så stannade malin på kvällen och vi svammla ännu mer sen så gick jag och hampus in på mitt rum och spela tetris tunering vi la oss kanske inte först 4 ;) Haha sen skrämde han upp oss och börja svammla;)

Onsdag. Nyår!!!
Dagen börjar med att Älsklingen kommer hem till mig typ 13.00 och sen så fick jag upp hampus så gick vi och åt sen for vi på stan fan va det blåste! sen så träffa vi jozi och sen så blev det att fara hem och städa börja fixa sig och sen vänta in sanne :) När sanne hade kommit började vi med maten! Kyckling och Ris och curry sås MUMS!! Sen så sog vi running scerd typ eller nå för tredie gången ;) sen satt vi och spel kort och svammla och dansade sen drog vi ut till backen och träffade Nattis och Emelie. Sen så såg vi raketerna och så ;) for vi hem till mig. Och sov! KUL ! Och jag och sanne är fan bäst på att dansa och göra stjärn gurkor

Torsdag
Vacknad upp i robins armar mysigt! sen så for han vid typ 13.00 och jag och hampus sov till 15.00 sen så gick vi och åt sen svamla vi med hampus godisar Hahah jag gjorde en gubbe och Hampus gjorde ett M och ett H och sen nån cool grej!  sen så åt vi fläskfile och potatisgrätatäng och sallad MUMs  sen kom malin och åt vi lite mer och svammlade med allt mörjligt haha! Och sen så fick hampus och malin  för sig att vi skulle ut. Så först gick vi till annie och hon var inte hemma sen nästan till johannes men han ville inte släppa in oss! TACK FÖR DEN sen for vi till draggen sen till PB stanna kanske i en halv timma och sen så for vi hem gick från näsbyn till djupstjärn på 40 min slå de ni i typ 20 minus! MOhahah!:)

Nu bjuder på lite bilder från 2008 ;) Haha Skit sköna och skit roliga stunder under året!
Alla mina vänner har gjort mitt år BÄST! <3 Jag älskar er alla som har stöttat mig i alla svåra stunder och alla trevliga.

Nu ska jag och hampus snart gå och lägga oss han snackar i tel ;)
Xoxo/julia

Kommentarer
Postat av: Henna

kolla gärna in på min blogg har just nu en frågestund :) och fråga vad du vill :)

2009-01-03 @ 16:05:59
URL: http://hennalampinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0