Måndag!

Hejhej, Nu är jag hemma igen. Jobbig skol dag idag eller ändå inte så hemst jobbig men lång var den.
Började med idrott Handboll  Ganska svårt men det funkade till slut. Sen svammel och sen musik och då fick man veta att vi 9or ska göra en konsär kul! sen blev det matte, och biologi PROV på fredag. Och på torsdag ska vi fara och kolla på NV:)

Nu är det måndag härligt med en lungn kväll ooch ingen träning idag utan på tisdag isället. Jag ska betsälla tid att klippa mig jag riktigt känner att det behövs. Och robin var och klipte sig idag.  Undra hur det ser ut blir spännande att träffa han imorgon :) vill även köpa lösögonfransar från make up store. kanske blir nån gång man är i luleå.

vad tycker ni ska jag klippa det så här igen?

xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: becca

ja, det var fint :))

2009-01-12 @ 20:42:27
URL: http://beccaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0