Lördah

Ahh blev inge blogg skrivade igår heller Mhmmm .. men de var för att det var Hampus sista dag hemma hos oss. så det var därför och för att de var sista dagen skulle vi göra något  kul
 
så jag, Hampus, Robin och Sanne. Och hampus vann och robin halkade hela tiden på banan, Hahaha! Och hampus fällde både mig och sanne. TACK FÖR DEN!  men de är ganska lungt för jag kom tvåa. Men inegn av oss hade direkt höga poäng. Haha! sen for vi och köpte annanas och melon och skar i fyrkanter och såg en film på trean. och då kom även malin. Jippi! Vi hade skit kul. Och Malin passa skit bra i page!

Idag
vacknade upp i älsklingens armar SKIT MYSIGT! :) och sen åt vi och sen skulle robin helt plötsligt till happis så han for och jag och hampus stada till lite i mitt rum och sen så körde vi han till bussen och sa hejdå. Sen for jag med malin på stan och vi hade allmänt trevligt och fick någon idé att färga mitt hår Och just nu gott folk är det gult Hahaa!;)
Vilket inte är speciellt snyggt men jag ska färga om det på måndag eller tisdag :)

Brun v.s GULT!;)

 


dock i vart vitt för Ojoj vågar inte visa hur hett mitt hår är just nu ;)

Kommentarer
Postat av: Robin... :)

Naw, du e så himla söööööt! <3<3<3

2009-01-03 @ 20:00:20
URL: http://robinlarssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Naw, du e så himla söööööt! <3<3<3

2009-01-03 @ 20:01:42
Postat av: Jennifer

Söt du är :)

2009-01-03 @ 22:47:22
URL: http://iennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0