Dagens

Dagens humör: Pigg
Dagens klädsel: svarta tights från HM och vanliga sockar från Hm och svart vit tunicka med något mönster på brösten från gina tricot svarta skinsövlar och guldhörhängen och guld halsband som jag fick av sara i Julklapp.
Dagens frisyr: Uppsat i en stor klämma
Dagens låt:
This is the life - Amy Macdonald
Dagens maträtt:
Plättar
Dagens bästa:
 Träning och dansa dansa matta med robin och malin!
Dagens sämsta:
 snorig på träningen
Dagens planer:
 dansa dansmatta, se OTH ta det lungt snacka i tel med älskling och träning!:)
Dagens väder:
Lagomt :)



Den här blden är tagen för ett bra tag sen har bara några droppar kvara av den parfymen men älskar den ändå så jävla mycket så jag använder den så ofta jag kan ifall jag inte tar christina eller vanilj parfymen eller en annan puma men det är mina orginal dofter ;) Haha! Nog svamlat om det dära. Nu ska jag springa och äta och sen ska jag sova så jag orkar med matte först på dagen imorgon. Ska räkna 13 tal det är mitt mål!

Det kommer upp en dagens skola outfit imorgon håll uppe ögonen vem är det? vem är det? ;)

Hoppas ni har haft en bra dag
 för det har iallafall jag! xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0