Då var det dags för sängen!

I kväll har jag haft en riktigt bra kväll:) Jag for till Sanne och efter ett tag så kom Petra skönt att umgås igen. Så satt vi bara och pratade ett tag och åt lite lag godis;) och sen blev det film dags ! :) Vi såg en film jag hade sett redan den hete beer fest! Grymt skön och rolig film! :D Dom ska vara med i en öl tävlig mot tyskarna!:) Haha ! skit roligt!


blev helt paff när inte Sanne eller Petra hade sett den :) så var bara tvungen att se den igen!
 Om ni inte har sett den se den!

När jag kom hem så blev det att basta hårinpakning och ansiksmask och nu är jag redo för sängen! :) Tror det är ledars skola imorgon som jag ska på men men :) Vi hörs imorgon ;) Tack för en toppen kväll Petra och Sanne!
xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: annie

hej du har fått en utmärkelse, kolla min blogg :) <3

2009-01-25 @ 00:55:27
URL: http://anniesavinen.blogg.se/
Postat av: petra

tack själv sötnos ;)

2009-01-25 @ 09:38:43
URL: http://petrajuntti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0