Lördagens outfit



Idag är planerna att jag sk ta en dusch och sen så ska Sanne komma hit vi ska till stan en sväng och kolla runt sen ska pappa hämta oss och så ska vi mysa framför soffan och se medlodifestivalen sen jag vi se nån film och sen sover hon här hos mig! KUL !


Så här ser jag ut idag! ni får ursäkta dom röda ögonen har inte ändat såå :) Hah!


dagens kläder
: svart tunica från Ginatricot, Kjol från tunicien svarta tights från ginatroct. halband från sara i Julklapp :)
dagens smink : mascara
dagens frisyr : Platt uppsatt i en knut. 
dagens låt :Magic System - Zouglou dance
dagens saknad : Robin <3
dagens bästa : Vara med Sanne och ha kul!
dagens roligaste : Att sanne ska sova här!
dagens drog : Musik! <3
dagens köp :  Nada
dagens godis : en salt hos malin.
dagens finaste : Mamma! <3
dagens humör :Glad och pigg! :) 
dagens sämsta : Ont i ryggen :(


bilden blev inge bra men men ;) bättra lycka nästa gång ;) pusspuss/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0