Tisdag ;)

Hejhej alla där ute ;)

Svenska
nationela prov idag. och jag tror det gick ganska bra. Var lättare än det vi fick testa på förut. Nu är det bara två dager tills jag fyller år, och det känns verkligen inte som det haha! Kommer alltid att bli kul. Efter skolan så har jag varit med Malin. Hon gjorde gröt och så såg vi OTH :) Och nyss så åt jag kyckling MUMS!

Jag har även träning idag. Och jag vill verkligen fara på den, men jag har ont i halsen och jag måste bli frisk till helgen ska seriöst dricka te varje morgon och kväll med honug i och typ knarka halstabletter. Måste vara frisk!;) Haha! Har ju borta match mot Boden och hema match mot sunderbyn. Så jag ska börja gå med halsuk eller skjal eller något runt halsen nu tills jag blir bättre!

Och basket tjejer glöm nu inte att det är föreldrarmöte idag kl 21.00 i furuhedshallen :) 
Xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0