Tänkte berätta om fredagen..

Hejhej, igår kom robin<3 direkt efter skolan hem till mig och så satt vi och snacka och såg en film men inte hela. Som vanligt. Bara mysite och åt fläskfile och potatisgrätäng och sallad. MUMS!  Efter ett tag så väntade vi på att Malin, Jozzi Och Annie skulle komma till mig. Sen drog vi till madelene och träffa massa kul folk. Och hade det trevligt där sen for jag och Robin hem till micg och var riktigt trötta så vi somnade på en gång :) SKÖNT att sova.

Fick mitt värmuppställ som var förstort.. Det sög fick även bilderna från fotningen! Snacka snyggt vårat lagfoto blev! Tänker inte lägga ut det än. för vi kanske ska hålla det hemligt ett tag till. I morse vackna jag upp i robins armar! Älskar att göra de :) Sen blev det att äta och bara prta och en massa skratt. Om du fattar vad jag menara sötnos!

Ikväll,
har jag ingen anning vad som händer genom att det var planerat att de var idag robin skulle sova haha:) Men jag hittar nog på något med Malin eller någon:) KULKUL. Som sagt blev inget inlägg igår men det får ni ta var faktiskt med min älskling ;)

xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0