Snygg under

Hejheej, Dags för lite mode. men den här gången för underkläder. Själv måste jag bara säga att jag älskar att handla underkläder. Är ju som lite underkädsberonede. Men man kan aldrig få nog av underkäder heller! Iallfaall inte jag eller någon jag känner. Tänkte visa lite dyrare och lite biligare altenativ idag :)

Bhar


Lindex för 229kr


Hm 129 kr



vixtoria's secret 48 dollar

Trosor


Hotpants 69.90kr Från HM


Hipstertrosa 69.50 kr Lindex


Kråstrosa 198kr från korsetten

Det var allt Pusspuss/julia*


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Ja jag måste träna till provet vi har imorrn också sen ska jag se 90210 ... Vad hittar du på då ?? Kram

2009-02-16 @ 19:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0