Smsa Julia Smsa Julia;) + outfit.

Det är nog bara tre som fattar rubriken. Annie, Malin och Robin! :) MOhaha! Tänker inte berätta något mer om den utan låta det vara en hemlighet. tänkte lägga up vad jag har på mig idag.  så det kommer så klart. Ska även lägga till att det blir ny uppstart av dagens hunk och dagens babe. och det är som det alltid har varit varannan dag så är det HUNK och BABE.

Min dag
Började med att jag fick veta att jag hade 23 G och 13 VG frågor vilket gjorde att jag fick ett VG :( FAN! har haft MVG på alla biologo prov från nian och nu kom det sista och han väger det mest. Vilket gör att jag kanske får VG i betyget. då tycker jag att det är riktigt lågt. Jag menar ifall jag har tre prov MVG och det här provet VG.och så får jag vg :( Det är inte rättvist. Men men får väl nöja mig med ett VG. Sen rulla dagen på. och vi valde min novell som den vi ska göra film av. Haha!  Efter skolan for jag till Malin och vi delade på årets sista semla. Då var det slut med semle tiden. Sen blev det basket.

Emilia fotade med sin systemkamera. kan ha blivit ganska coola bilder. men har inte sett dom än. jag som ville ha fys men det blev en riktigt lugn träning. fast det var ganska mys det med.

nu sitter jag och gör . Mhmm? Nada! Vete fan va jag ska göra. ska kanske höra med Jenny vad hon har för sig och ifall vi inte kan se en film! Det låter kul hoppas hon har lika tråk som mig ;)

Så här ser jag ut idag




Jeans leggings från Vila
vitt pössigt långt linne från veromoda
Hade även en tröja på mig. Svart koffta från Cubus


xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0