Så här är det!;)

Nu när jag har ny blogg disigne så börjas allt på riktigt fråge stunder och sånt kul ! Kommer komma upp inom snart.
 Dagens babe och Dagens Hunk kommer vara alltid och Även dagens skol utfit med!
 
MEn just nu pluggar jag inför provet imorgon och sen så planerar jag min middag också. Kommer bli riktigt kul. Bara så synd att några har blivit sjuka men det är ju lite ruskigt väder i februari!  Och på lördagen lägger jag upp bilder från Middagen.

På lördag är det Match mot Boden och på Söndag är det match mod sunderbyn.Och hela vårat lag är sjuka? OMG! Bli frisk vill verkligen spela ihelg!! Vet inte om robin ska sova hos mig imorgon. Men det får vi juh se!

Nu ska jag plugga så jag har chans att få MVG på religionen ;) den här gången ;)

xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: Lajsan

Måste bara säga att bilden är otroligt fin.

2009-02-06 @ 11:35:50
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0