Onsdag Matte prov och snart träning!

Hejsan hoppsan alla glad och icke glada.
Idag har vi då haft det farliga matte provet. Det var ändå ganska medelsvårt men ändå lätt klara iallfall det får väl veta snart vad jag fick :) Kul kul, annars har det varit ganska tråkigt på skolan. Förutom SO den var riktigt kul. Ganska intressant där i mellan. Och svenska och läsningen var inte speciellt kul. Bilden var väl helt okej. Malin blev lite sur på mig men det är sånt man får ta. Och jaah annars har dagen bara flyttit på. Jo juste lästiden var lite roligt hahah inte för att nån läste precis .

Idag ska Nattis och Julia Ö klippa sig på hår och naglar så det blir väl kul att se imorgon hur det blev. Robin drar till Happis idag och Snart kommer Hanna så ska vi på basket träning. Fys? Känner mig inte alls taggad. Men blir nog det snart.  Nu sitter jag och äter en macka som är riktigt god.Och lyssnar på en riktigt bra låt!

Tänkte lägga upp den.
 

Kelly Clarkson - My Life Would Suck Without You




xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0