OMG! PLUGGGA

Hej
som sagt prov imorgon och fick antäkningarna föst idag genom att mina har typ blivit snodda av någon.
Så som sagt svåraste provet i nian inom biologi och jag har börjat plugga nu! JIPPI! Måste försöka få MVG! men vete fan ifall det räker den här gången :( och det hemska är att han lägger hel betyget på den här HJÄLP! Dags för att plugga så nu vet ni vad jag gör.

Kan säga att det blev landbandy igen på idotten och vi vann över killarna som var 3 och vi var typ 7 eller 6 st:) Sen kan jag säga att vi vann över nyborg med. MOHAHAHa!
och att jag hjälpte dig bea!  GirlPower typ;)


Aja nu ska jag gå och klistra mig i biologiboken igen. nås på mobilen!
xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: Bea :)

Hah, ingen vinst över nyborgarna här inte, det var ju bland lag. Och TACK Julia, fast jag har svårt att tro att det går in men, mållös :D

2009-02-24 @ 16:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0