Ny blogg Design!

Hejhej, Idag blev det inte mycket att skriva men har varit med Sanne och åt middag hemma hos henne och sen for vi till träningen och jag var inte med utan satt och kollade för jag ska vara frisk till helgen! :) Kul! 

Blev ganska nöjd över blogg designen :) TACK alla som hjälpe mig! Den är ganska simpel men ändå snygg på något sätt!

När jag kom hem idag så hade pappa varit och hämtat mitt HM paket och i paketet fanns det mina älsklade skor. Får se om jag har på mig dom imorgon ;) Sen var det en rosa Bh och matshanede trosor ett annat par trosor en lite vanligare handväska som man kan förvara saker i. (Grå svart) Sen en ögon skugga i mörk blå! Riktigt fina grejer

Kan inte fatta att jag fyller år imorgon jag blir 16år?!! Haha, känns verkligen inte som att det är det för ska inte vara med någon av mina kompisar för vi har prov på fredag men kanske malin kommer iallafall. Haha! Så det blir kul att fylla år haha :)

Jag börjar bli riktigt trött men ska hoppa i dushen och sen sova. Skönt att sova inför nattionela provet. Och föresten ska dricka bonaqva eller hur det stavas ? och äta naturgodis! MUms!


xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: Katja

Grattis på födelsedagen gumman! Hoppas du har en underbar dag! Jag och bror din kommer sätta in lite födelsedagspengar till dig så du kan köpa dig något snyggt som du vill ha.



Pussar och kramar <3

2009-02-05 @ 17:59:21
URL: http://chibikessaku.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0