My sweet sixteen ;)

Igår var det fredag och äventyret kan börja! först prov i religon! tror jag får ett VG :) sen rulla ba skoladgen på och då  for jag och Robin hem och fixa musiken till middagen. och det tog ganska länge sen vid kl 5 så for vi och hyrde filmen The Strangers och sen for vi till Brandstationen för att ställa iårning allt.
 
sen kom alla gäster.  Så pradeade alla och umgicks sen satt vi oss kring bordet och väntade att pappa skulle komma med Pizzan. Många skratt och konstigheter hände bland annat viskleken. sen blev det att öppna presenter men tänkte lägga upp bilderna i nästa inlägg på allt jag fick och vem det var ifrån:) <3 Efter present utdelingen så delade vi upp oss i tre lag och skulle ha tre sationer, Stavning, tipsrunda och SingStar. 

I stavningen så hade petra, sanne, evelina och frida 4 rätt och Annie, Henna och Nattis 5 Rätt Och vinnarna var Madelene, Sabrina, Emelie P  som vann med 9 rätt! Grattis !

I sing star vet jag inte vem som kom sist men jag vet vem som vann! madelene, Sabrina, Emelie P ;) Tror jag ;)

I tipsrundan var det alla som hade sex rätt om mig. ¨så det belv oavgjort! Men annies grupp var den jobbigaste!

Efter alla hade lekt klart så sjöng vi lite singstar och sen åt vi efterätt marängswish eller hur det nu stavas:) Som robin var så duktig att fixa. sen blev det att sjunga mera singstar med att skicka miken vilket var kul! Och sen blev det att se skräkfilmen. Kul som fan! Och den var bra man fick sitta helt spänd hela tiden ända vägen still slutet. så SE DEN! 
Sen började alla fara hem så med dessa bilder från själva middagen TACKAR Jag alla som kom och firrade mig! :) <3

Min outfit


Hennas Outfit


Madelene och Evelinas Outfits 


Emelie och Emelies outfits


Petras Outfit och jag är med på ett hörn med ;)


Nattis outfit!


Sabrinas Outfit


Sannes Outfit 


Malins Outfit


Robins Outfit


Tyvärr fick jag inga outfitbilder på Annie och Frida men fyy fan jag ska ta bilder när ni sover nån gång!:)

I väntan på maten ;)









Sen paketöppning






Det var bilderna fårn ikväll present bilderna kommer sen ! Pusspuss/julia*


 

Kommentarer
Postat av: annie

när vi sover, vilket hooot :O :D haha

kvällen var jätte kul :) Våran grupp kom 2a i singstar ;D Kramar <3

2009-02-07 @ 12:55:08
URL: http://anniesavinen.blogg.se/
Postat av: Hanna

2009-02-07 @ 13:24:41
URL: http://hannawitte.blogg.se/
Postat av: Hanna

fin du var : ),, gillar bloggen <33

2009-02-07 @ 13:25:17
URL: http://hannawitte.blogg.se/
Postat av: henna

det var vekligen en lyckad kväll :D skit kul <3<3

2009-02-07 @ 15:59:47
URL: http://hennalampinen.blogg.se/
Postat av: henna

det var vekligen en lyckad kväll :D skit kul <3<3

2009-02-07 @ 16:06:54
URL: http://hennalampinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0