Fysen är gjort och så även kvällen.

Hejhej, efter fysen blev det att duscha snabbt och sen äta. sen blev det att tillbringa kvällen med Kompisen Alexander. Kul, jätte länge sen vi umgicks typ månader sen. Så vi satt och svamla på daton, fikade och såg en film. Sen kom Jenny förbi och svamlade på som fan. Hahaha!  känner verkligen att jag måste ta ett snack med Jenny och Micke nästa gång jag ser dom. Dom kan ju inte gå och tro såna saker, eller hur Jenny?;);) Haha!

känner mig alltid så svamlig när jag umgås med Alex eller med Jenny då kan ni tänka er  när jag umgås med båda ! Katastrof.



Så underkvällen har jag fått höra att min musikstil var för lung och för smörig och för deppig! haha och Jenny tycker att jag ska börja lyssna på I NEED TO HURT SOMEONE! den är ganska bra men helt galen. Och den är super bra när Jenny sjunger den, Men nu är det så här att jag inte hittar den på youtube. så det blir en annan gång! 

Frågestund imorgon?! Fråga på!

Pusspuss/Julia* 



Kommentarer
Postat av: petra

du är alltid svammlig ;)

2009-02-19 @ 14:16:28
URL: http://petrajuntti.blogg.se/
Postat av: jjj

hahaha ! schyyy !

2009-02-19 @ 23:31:15
URL: http://jennywikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0