Det känns redan som lov!

Hejsan hoppsan!

Grillning förra året!

Jag har varit vacken sen typ 10:) och då vakna jag upp själv. Skönt att sova ut. Nu snart sja hag äta en macka och ett ägg och fara mot jenny och så tror jag vi skulle och gyma fattade knappt va hon menade för det var lite små skumt som hon skrev, Men Fy fan va skönt att gyma! Har verkligen längtat! Malin och Pb är på väg till backen. Och det var inte mycket folk där.

Jag pratade nyss med älsklingen min! :) Han hade vacknat och såå också. Och att han skulle plugga. Imorgon blir det nog middag med girlsen. Vet inte än vars eller hur men middag blir det nog tror jag. och robin ska nog sitta barnvakt. Sen på lördag ska älsklingen komma och jag ska bjuda på middag, fläskfile med potatigratäng och sallad. MUMS!
Och sen blir det att se någon film och melodifestivalen och bara umgås :)  KUL..

Söndag? Ingen anning. vad som händer? men något händer iallafall kanske Grilla med madde och Elle och Malin och alla!:) Kanske robin också vill följa med.

Och måndag kanske det blir skoter med robin och alla. KUL!

Tisdag, Kanske BIO med robin och emelie.

Onsdag. Ingen anning

torsdag igen anning

Fredag - söndag LIlla VM

Pusspuss/julia*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har dragit igång med en frågestund på bloggen.

Du får gärna fråga en fråga eller två! :)

http://emelienilss0n.devote.se/blogs/1363682/fraagestund.htm

2009-02-26 @ 12:35:50
URL: http://emelienilss0n.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0