Alla Hjärtans Dag!

God morgon alla där ute!

Det är alla hjärtans dag. Dagen man ska vissa sina känslor för den man verjlkigen tycker om. Och det ska jag verkligen göra. Hoppas han blir glad över presenten :) Berättar vad det var imorgon:) Är iallafall riktigt nöjd med den. Och nöjd med allt i stort sätt:)


Min tea samling ;)
Myspys, Mysiga stunder, Hallon grädd, och kärlekste.

Just nu har jag just kommit ut från duschen och dricker en kopp te Asså fan va jag älskar te Och väntar på att malin ska komma hit och så:) Kl 4 ska jag fara till min älskling och visa alla min kärlek till han. Och sitt barnvakt till engla och sen se melodifestivalen och sen ska vi umgås bara jag och han byta presentar och mysa :) TACK och hej för mig ;)


Här är min alla hjärttans hälsning puss på er!:) Pusspuss/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0