Alla hjärtans dag, Blev en riktigt bra dag!

Hejhej. Igår var det juh alla hjärtans dag och jag firrade med Robin. När jag kom till han så lkete vi med hans syster dotter. Fiskade, byggde puzzel och en massa kul :) Senn åt vi mat källarknöl och potatisgratäng med tropisk sallad! MUMS! Sen så tog vi det lite lungt efter maten gick ut i bodan och gav varandra presenterna :) Jag gav han chokladhjärtan och en Nalle och lite ljus och lite " färg "  och ett kort jag har gjort själv :) 

Älsklingens present och kortet



Framsida och hur det såg ut i kortet!

Och jag fick av han En bukett med rosor! <3 Och en cd men bara kärleks låtar. Måste erkän när vi lyssnade igenoim dom på kvällen blev jag riktigt rörd :) <3 Och så fick jag En ELLE tidning :) Älskar presenterna ! <3 Helt underbart. Sen gick vi in och såg på melodifestivalen och åt fruktsallad. Måste bara säga att Måns var klart bäst. Så det  är bra:)
Sen blev det att gå ut i bodan och se vem som gick vidare och det :) Och sen då umgicks vi och såg en film och lyssnade på låtarna :) <3


Elle tidningen av Min ROBIN! <3

Rosorna av älsklingen som jag ska torka sen :)


Cd skivan jag fick av Sötnosen min ! <3


Sen somnade vi i varandras armar så mysig! :)

Som sagt min Alla hjärtans Dag var super ! :)
xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa. tycker jätte mycket om den nya mascaran :) jo jag går i sjuan :)

2009-02-15 @ 15:10:31
URL: http://lillalie.devote.se
Postat av: Lillalie

Jo men jag kan hälsa om jag stöter på dig på skolan .. Annars vet henna vem jag är ... Jag går i sjuan har som röbrunt hår , fräknar , också har jag nästan aldrig lodisar :) Kram

2009-02-16 @ 17:23:13
URL: http://lillalie.devote.se
Postat av: Anonym

Naw, va gulligt! =)

2009-02-20 @ 09:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0