7 månader du och jag älskling! <3


Robin Larsson, idag har det varit vi i 7månader! och jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går! Du är verkligen allt för mig och du ska veta att jag alltid ställer upp för dig till 110%! Det bästa jag vet är att vackan upp i dina armar eller bara se när du sover!  Tack, tack, och tack tusen gånger om för födesledags presenterna jag fick igår.
 Dom betyder oerhört mycket för mig! Och jag ska vårda halsbanden med omsårg! DU och JAG! <3 Det är dig jag vill dela mitt liv med! du är det underbarste som finns! Min drog! min kärlek och mitt allt! 

Jag älskar dig Robin Larsson
 / Din Julia

Kommentarer
Postat av: Robin...

Naw! Du är så jävla söt Julia Westman! Du är mitt allt! <3<3<3<

2009-02-02 @ 17:51:39
URL: http://robinlarssoon.blogg.se/
Postat av: annie

ni är ju så söta tsm :) hade bra, syns i morn kramar <3

2009-02-02 @ 20:03:04
URL: http://anniesavinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0