Min dag då! ;)

Hej bloggen

Idag vacknade jag av att robin höll om mig och viskade att det var morgon! Fatta va gulligt!
och igår gjorde han till och med mina favorit bakelser. POTATISBAKELSER.
Ajja, sen när vi gick upp så åt vi frukost och sen blev det att hämta upp Hanna och så for alla vi till frevis. Galet kul att bada svamla och sola. Medans det var dåligt väder i kalix var det inga moln i frevis. Och vet ni?
VI HADE STRANDEN FÖR OSS SJÄLVA!  Hur coolt var inte de? ;)

Sen körde Robins söt mamma oss hem. Och sen åt jag grillad kyckling och sen for vi och hämtade hanna och möte upp sanne på sph för att köra ett gym pass. 

Fan va skönt det var att få gyma igen, Var ett tag sedan. Men det behövdes och behövs flera gånger. Så ifall ni är sugna!  
Hör av er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0