Bastun på uppvärmning! : )

Hej!
Idag har for vi hem till Robin, hans kusin kom också dit, vi solade badade och hade de allmänt trevligt. Nu är vi hemma hos mig, ska bada bastu och ducha oss frächa. Ska ner på stan en sväng och hyra en film, har ni några förslag?
Blir en tidig kväll för ska upp ganska tidigt imorgon, för Robin ska klippa sig och jag vill ju följa med ; )
Hoppas ni har en riktigt bra dag, för de ska jag ha! <3


hittade en skit gammal bild på hunken och marcus :)
Kolla va små dom var i 7an! :)
Hahah!:)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, om jag har tur är du inloggad ikväll när jag har tid med msn ! :) Annars har vi ju imorgon på oss också! .. Tack i förväg iaf. vet i princip vilka bilder som skulle kunna tänkas, tror du det blir för jobbigt för dig att lägga in 2/3 bilder ? ;

2009-08-05 @ 21:48:48
URL: http://jgranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0