Tisdag

Dagen har väl gått lite trögt men ändå fort. Idag höll vi en minnestund för Antero. det var fint!
Annars har det bara flyttit på, blev klar med min kjol idag på slöjden blev en anning kort. men skit bra sommar kjol.
Tänkte lägga upp en bild senare. Just nu är jag så mätt efter maten.

Ikväll, blir det ingen träning för mig :( Buhbuhh :'( Vill verkligen, men är förkyld ännu. Men kanske imorgon kommer jag. Så min kväll kommer bestå av att små börja med min tyska uppsatas och räkna matte och se TV! Ugly betty! kl 20.00
Och desperat housewifes 21.00 - 23.00  ÄLSKAR<3

Lite bilder sen idag



Malin, Eleanor, Evelina, Annie, Madde och Jag

Kommentarer
Postat av: SANNA

sv: haha visst är den! ingeling tingeling come on baby shake that thing! xD haha!

2009-04-14 @ 18:18:59
URL: http://sanylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0