I väntan.. Blir det musik minnen !:)

Hejhej, Ikväll blev det rull kebbab känner mig hemskt flottig!
Ska snart ta en snabb dusch innan Malin kommer hit och så ska vi börja dra ner mot Annie. Och sova där va jag vet iallafall.

Hoppas det blir kul imorgon. Får se va man hittar. Hoppas på något fynd! :)
Idag har jag suttit och lyssnar på gammla favoriter. Tänkte tipsa om några otroligt sköna!

Gwen Stefani - Whats you waiting for?

Rullade runt första året på the vocie. Och jag och Malin såg alltid the vocie och det ägde!
liksom låten!


Sommar och sol - markoolio !
 
Vilke minnen! När jag och malin vår på luleåbos mini festival och han var där och vi sjöng med till alla låtar för att vi kunde dom. Skit roligt!

Franz Ferdinand - Take me Out

Bara för att den är så underbar skön! :D

DJ PLayboy - Put Your Ass Up In The Air
 
Minen sen 6an? när det var hur skönt som helst alla var hur galna som helst och det bästra man visste var att hänga vi djupstjärnskolan. Och åka i slalombacken. Vara ute så sent man kunde och bara lyssna musik hela nätterna.
Den är orehört skön att dansa till och sjunga smantidigt. Riktigt party låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0