Hejheej, Nu har jag kommit hem från en skön stads tur.

Jag och älsklingen
fick då skjus av min pappa till stan och vi kolla runt lite på Team sportia och Chilli och så klart på glasögonbågar! Det fanns några som var ganska snygga Och så.
Men det är så klart att jag är ovan med glasögon! Har som aldrig tänkt på att jag har dålig syn! :O

Men det lutar mot Björnborg pilotglasögonen, för dom är så grymt snygga! Men även ett annat par jag testade idag som hade lite rosa i sig. Ska försöka få upp en blid senare.

Efter jag och Robin hade varit och kolla glasögon tog vi oss en fika och forsätte träffade även en massa kul folk som Fulen, Joel och marcus och även Nikita och emlilia :)

Tänkte lägga upp en bild på min dagens outfit, Ganska svart vit!

Hatt - Åhlens
tights - Hm
Tunica - Chilli

xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gud vilken söt tunika :)

Hoppas allt är bra :)

2009-04-09 @ 16:40:12
URL: http://aleekz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0