Dagens HUNK!

Dagens hunkförklaring
Idag är den en kille som jag har kännt sen jag var riktigt liten kring 7år eller vad jag var. Och första gången jag träffade han bad jag han att laga mat åt mig för han hade gått hotell och resturang på gymnasiet. Och han var värsta kocken för mig. Denna kille är min systers pojkvän dock en ganska gammal bild men hade inte så många bilder på han just nu.
Och den här bilden har min syster tagit i skogen bakom vårat hus. Denna hunk driver alltid med mig och jag driver med han. Det är vårat speciella sett att hålla kontakten ;)  Älskar denna ild grymt finte med slingirna som framhäver hans hår och även vattnet i bakgrunden.

Dagens hunk är så klart Lars Larsson



xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0