Basket

Basket träning idag och kan kände mig inte så pigg på det! genom att direkt jag kom ut på plan tog det stop. Små förkylkyld känns inget när jag inte anstränger mig men när jag gör det går det inte.

Men var med lite i allafall, Uppvärmningen som var någon slags 21 och sen guld även var jag med på spel delen :) Älskar basket! Kändes även tomt utan sanne på träningen men men hon kommer juh hem snart! JIPPII!!

Nu
Blir det snart mat och så bara tagga in för skotercrossen! Hala kalix kommer vara där. TYP!  Kanske inte Uh folket och typ några andra men dom flesta kommer vara där vilket blir kul! Sen tillbringar jag natten hemma hos Robin.

Vilket är underbart kul! Blir nog kanske ett inlägg innan jag far men kanske inte senare men på fredag kommer det nog komma en del bilder :) Pusspuss/julia*


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja ett riktigt bra kap :)



Vad härligt att allt är bra! :) Med mig är det också bra, skönt att det är lov och sol ute! Några roliga planer nu över påsken? :)

2009-04-09 @ 17:06:01
URL: http://aleekz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0