SO WHAT?

Hejsan alla där ute

Idag,
så har jag varit på skola. det var lite jobbigt med
foten men de har börjar gå över. efter skolan så
for jag till robin och åt där sen for vi till hans syster och satt
barnvakt. Jätte kul. Sen for jag hem for till Malin och sen
blev det basket plan med Alexander och Malin.

Två måndader med min älskling idag.
och många fler ska det bli.
Tack för örhängena. Älskar dig!


Viktor
Han gör absolut den bästa kent cover versionen
av elever. Jag får tårar i ögonen den är så fin.
Den låten betyder mycket för mig.
Tänkte lägga upp den så ni får se själv.


God natt sov så gott och dröm så sött!
Ouss puss /J*

Kommentarer
Postat av: Puss...

Älskar diiig! ja, 2 månader har gått, och jag älskar dig bara mer, och mer för varja dag som går... finns ingen bättre människa en du!!!tack för en underbar dag! Kyssar!!!

2008-09-03 @ 14:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0