Godmorgon !


God morgon alla där ute .

Vaknade nyss av att Madelene ringde mig.
 Men tur var väll de.

Igår, så kom Malin, Annie och Robin hem till mig vi såg
running scared. Den var jätte bra. ganska hemsk men 
den är värd att se. 


Efter filmen så svamla vi ett tag och sen gick vi ut.
Vi träffade Eleanor och Daniel. så bestämde vi oss
och fara och kolla in va Madde gjorde.
Riktigt kul att träffa Madde efter att tag så for jag
hem för bastu och ansisks mask och hår inpackning.
That's life baby!


 

Idag, Son sagt men vet aldrig va som händer.
Jag och Elle funderade på att dra ihop ett gäng
och fara och grilla de lät ganska kul.
Om jag inte skulle umgås me Robin.

nu har jag åkt på en förskyllning också:(
Inte kul så de kanske hade varit bäst
att bara ta de lugnt.

Aja hör av mig senare.
Ha en bra lördag för jag vet att jag kommer ha de.
Puss puss /J*


Kommentarer
Postat av: Jenny

När är det?? Ska försöka komma om jag inte har något annat inbokat.. var längesen jag såg dig spela!

2008-09-06 @ 18:46:04
URL: http://loverose.webblogg.se/
Postat av: Puss...

2008-09-06 @ 19:43:32
Postat av: Puss...

Ja, den filmen var bra! puss och kram!

2008-09-06 @ 19:44:29
Postat av: jimmy

Jag skulle bara säga att du kan ju fixa så at jag har mina filmer på måndag, skiter i hur du fixar de.. bara jag får dom!

2008-09-06 @ 20:31:37
Postat av: Julia

Svar till jenny:

Okejokej, vad bra.

Jag vet inte ännu men tror det blir nästa helg eller något.

Puss puss/J*

2008-09-07 @ 14:41:17
URL: http://juliaawestman.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar till robin:

Jo den var riktigt bra men hatar de dom gör me barnen!

Puss puss/J*

2008-09-07 @ 14:42:04
URL: http://juliaawestman.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar till jimmy:

Jo jag har inte sagt att jag inte ska ge dom.

Klart du får dom ifall du vill coh jag ska ge dom

presonligen. så du kan ju ringa eller något för har fan inte ditt nr och jag tänker inte ta i kontakt med dig. för de e ändå din uppgifft. så du bara vet så slutar jag på måndag 15.20 och sen har jag tränning kl 17.00 så du vet.



/J*

2008-09-07 @ 14:44:58
URL: http://juliaawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0