Basket men bara kolla.

Hejsan alla där ute

Skoldagen gick ganska segt men
det funkar väl. Efter skolan så gick jag hem
med Annie vi svamlade på som vanligt.
Vi dansade och sjöng SO WHAT`?!
Haha lovar att det var några som kollade
på oss och blev helt paff.
Jo roligt har vi iallafall haft.

Klockan är snart 17.00 då har
flickorna 93-94 träning sporthallen.
Ska och kolla för jag är än förkylld.
Det är inte kul men på onsdag då
blir det tränning:)

Sen blir det nog att fara och kolla fotboll.
Aja hör av mig senare.
Pusspuss/J*

Kommentarer
Postat av: annie

2008-09-08 @ 21:20:46
Postat av: annie

aah haha kan man säga hade jätte kul dag med dig :) syns i morn hoppas allt är lika kul då :D pussar på dej sötnos <33

2008-09-08 @ 21:22:10
Postat av: Julia

Svar till annie:

Jo vi hade det skit kul du och jag !

Haha alltid :D

Pusspuss/J*

2008-09-08 @ 22:50:05
URL: http://juliaawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0