OHHH FREDAG hallelujjjaaah !:P

Hejsan alla där ute


Så här ser min helg ut !

Fredag: Hemma kväll med malin lite godis eller chips
och dipp vi har inte bestämt oss än ;)
Sen ska hon sova hos mig och vi ska ha roligt!

Löradag: Då blir det luleå för hela slanten :) Shopping babe;)
sen på kvällen vet jag inte:) kanske ta de lungt och koppla av 
lägga mig tidigt!.

Söndag: Upp och hoppa det är basket
match och det är bara att vara taggad!:)

Måndag: Plugga in sången och skriva klart fysiken och
skriva klart uppstatsen om helikoptern :)

Oj nu kom vi visst på måndag också ;)


Så där såg jag ut förra halloween ;) Jag var en punk bonde;) Haha ;)

Pusspuss/J*

Kommentarer
Postat av: Stephanie

haha åh tack :D:D <3



haha skön bild! var du troll :P?

2008-10-24 @ 19:11:00
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha.. hur kom du på den iden?? skrattar

2008-10-24 @ 20:09:29
URL: http://loverose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0