Yesyes det är lördag ;)

Och vad ska man göra?:)
Jag har suttit och skrivit lite på So uppgifften som ska va inne på måndag.. och så har jag gjort ett iq test ;)
Jag hade faktist 113 i iq ;) Yeees!;)
Jag har tråk vet inte va jag ska hitta på? tror jag ska fara och gyma på pappas jobb när han har kommit hem innan maten. och sen ska jag kanske vara med malin. eller så blir det UH. Har ledarskola imorgon så de blir ju också lite så kul :) men imorgon blir det att plugga gärnet. Lyssna på en massa 50tal och 60tal musik.
Roligt roligt. Carro oja sa att musik provet var lätt ;) hoppas jag verkligen att det är :)

Bara för att skrytta om min iq såå ;)

Ditt resultat är bättre än 71% av befolkningen.

Yeeess! xoxo/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0