Sööndag ;) Första advent

hejsan alla där ute;)

Idag är det fösta advent tiden rinner bara iväg.. och jag var på stan med Robin, Sanne, Malin, Pontus, Annie, Emelie och nattis. Jätte kul ;) tycker iallafall jag. Och alla som såg mit tror jag för jag halkade kring 1000 gånger och mina uggs är verkligen som skriskor. Vi har börjat jul pynta! fattar ni vi?! OMG! vi brukar alltid vara skit sena.

Som sagt har bara köpt två julklappar hittills. Robins och Jenny och lars. Och halva malin.. Obs det blev visst två och en halv ;) haha!

Just nu sitter jag och set Gossip Girl ! Älskar den serien missar aldrig ett avsnit ! Och innan det så såg jag OTH! Älskar den serien med och ni kan inte fatta hur mycket jag grätt! Begravning av Q ! Hemskt!


xoxo/julia

Kommentarer
Postat av: Robin!

jasså, du har köpt min julklapp! :D:D:D Vad e det för nått??!?!?!?!? ;D vill veta, ;P;P ;p

2008-11-30 @ 20:56:49
URL: http://robinlarssoon.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Gossip girl är så bra!

2008-11-30 @ 22:08:31
URL: http://trettiosjugrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0