@ schoool ;)

Tjaa alla där ute ;)

Sitter på skolan just nu. vi ska skriva om en uppfining och jag har valt helikoptern ;)  men jag förstår ändå inte hur man gör .. Ähh det kommer nog bli super bra.. Haha.. Prov på TORSDAG seriöst alltid till jul lovet så ska alla prov vara samma vecka.

Bläää. så har prov på tordag. och sen på måndag ska vi sjunga upp på musiken. Ska testa på MVG nivå.
sen blir det Biologi prov. Där ska jag sattsa på MVG såå klart de e juh ett NO ämne ;)

Ojojojojoj ;) säger jag bara :)



xoxo/Julia

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra att du arbetar med den uppgiften. På lördag kväll tänkte jag läsa igenom den. Lova ya

2008-11-25 @ 11:09:34
Postat av: Lars

Jag också =)

2008-11-25 @ 18:20:27
Postat av: karina

Hej! Frågeord skulle du kunna hjälpa mig snälla? , det är så att jag inte kan få den där startblogg länken på plats. Så där som du har under bilder ( nästan. ) Vart klistrar man in koden?

Tack :)

2008-11-25 @ 18:22:21
URL: http://karinaruzijeva.blogg.se/
Postat av: karina

Tack så mycket!, fast jag hade inte den raden haha. Men tack ändå! :) <3

2008-11-25 @ 20:44:36
URL: http://karinaruzijeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0