PROOV IMorgon ;)

Heejsan alla där ute ;)

Idag
blev det ingen skola för mig .. Jag är sjuk .. Men imorgon kommer jag nog!
Det är prov imorgon. Fysik ljud och ljus .. En av mina bättre sidor. Jag har pluggat typ i två eller tre timmar och just
nu har jag paus. Det är jätte mycket med att rita och föklara skissarna. Men Jag fixar det!

Så nu när jag har paus så sitter och lyssnar på min drog. Vid namn James Blunt. 
Ni som känner mig väl vet att jag ÄLSKAR James Blunt!  För er som inte vet det är för det är gitarr musik med en speciell röst som verkligen talar till mitt hjärta.

Har ni hört james nya låt ? Om inte lyssna på den nu!

Det är precis som maroon 5 han har också en sån där speciell röst som man bara vill svimma av.
kan inte sluta lyssna på den här låten heller!

skriver snart igen
xoxo/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0