Onsdag, TRÄNNAD ;)

Yes ni hörde rätt Julia är tillbacka till basketen sen hennes förkylning;) Och just nu oroar jag mig för morgondagen.
 Vi hade nämligen fys på träningen min mage krampar som fan men de blir skönt senare med lite träningsvärk men det är ju belöningen;)

Innan träningen har vi diskuterat en massa bland annat massage, utlands resor, irriterande pojkar, och blogg. det är ständigt attraktiva ämnen när det gäller tjej snack.

KOM IHÅG Malin , Danne  och Krille och så klart mig själv ;)
Vi har prov på fredag i SO!:)

Och imorgon har Furuhedsskolan öppet hus! ska bli kul :) ska kolla NV och OP ;)

det var allt för det här inlägget ;)

Pusspuss/J*

Kommentarer
Postat av: alexandra

Tack vad glad jag blir! :)

Ah, tyckte faktiskt också den blev häftig! har dock inte sparat den i rätt format när jag sparade bilden!



hehe lugn!

Allt bra annars ? :)

2008-11-19 @ 18:34:32
URL: http://hejalexandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0