Ja det alla har väntat på DAGENS BABE OCH HUNK ;)

Ja har ju inte skrivit dagens hunk och Babe på ett tag så det minsta jag kan göra är ju att göra en hunk idag och en Babe:)

Babe beskrivning
Ja för att prata lite om dagens Babe. Det är en bra vän till mig hon och det är första året hon går på min skola.
Hon är lika gammal som mig och spelar basket med mig;) Hon är väldigt bestämd och vet vars hon vill. Hon är typ en cm längre än mig säger vi:) Är jätte duktig i basket och fotboll och engelska.

Här har ni henne Nikita Lindvall!


Haha jag vet den här bilden får dig att se ut som en kändis :) Men hitta ingen närbild :) Grattis sötnos du är dagens babe ;):)

Dagens hunk beskrivning.
Han är också en av mina nära vänner. Jag gick i samma klass som han i 7an. Han har grymt fin hud och ibland kan han vara en riktigt bitch men han är grymt snäll när han inte är det. Han är bra på engelska och på att vara glad. och så klart laga kina mat. Nu har ni redan listat ut vem det är så varför inte säga det.

Det är så klart Victor LIang!


Pusspusss/J*

Kommentarer
Postat av: Hannah

2008-11-20 @ 19:42:18
URL: http://hannawitte.blogg.se/
Postat av: Hannah

haha, sööt victor :)

2008-11-20 @ 19:42:52
URL: http://hannawitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0