Det var ett tag sen nu..

Hejsan alla där ute!
Vet att ni har saknat mig;)

Ja det var ju ett tag sen jag skrev..

Men vad ska jag berätta eller ja va vill ni höra? Till att börja med har vi fått våra studiekort :)
mitt såg helt okej ut:) men Kan förbättras.


Vi har börjat med en nytt gruppuppgifft och Jag, Malin och Annie tog hand om den redan nästa dag. så då är vi klara med den. Blev ganska nöjd med den.

Ikväll, har jag varit hos sanne och hafte flick mys med Hanna, Petra och så klart Sanne. Vi såg idol och jag tyckte inte alls att lars skulle åka ut han är ju jätte bra! Och det höll Sanne med om.


 Ibland önskar jag bara att jag var en svamp ;)
Pusspuss/J*
 

Kommentarer
Postat av: petra

men julia, lars sööööög ;)

2008-11-08 @ 08:36:38
URL: http://petrajuntti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0