Asså shit!

Tiden bara rinner iväg serilöst. Alla dager bara sussar för bi snart är det jul. Julafton. nyår och alla festligheter. dom flesta har redan börjat jul pynta och mitt rums ska börja pyntas efter julskyllningen. Allt går undan nu. Proven och dagarna och kvällarna och baksten. Kan inte förstå att de är 6år för mih och basketen. Galet vah ;) Jag älskar det lika mycket ännu.

Det är som min och Malins vänskap. Vi har kännt varandra i 10 år! 10 år och aldrig bråkat på allvar nästan varje dag varit med varandra:) Under 10 år har det hänt mycket första kärleken allt bus man gjorde och alla duma idoter som vi har bråkat med. Hahaha! Älskar malin hon är det bästa som finns. Ärligt vad skulle jag vara utan henne?! Ingen vet!

Men man kan inte göra annat än att älska livet. Och leva livet varje dag!


xoxo/Julia

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken fin blogg du har!

2008-11-23 @ 15:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0