wait for you

Hej igen:)

Nu var ännu en skol vecka gjord , inte länge kvar nu .
Det är jobbigt att du gör så att vi har massor med prov på slutet, Men de är väll så .

Ett het låt tips
för er som har ungefär samma musik smak som mig ;)
Wait For You med Elliott Yamin , den är så jävla bra.

Sommar snart !

Helt underbart om ni frågar mig.
Menar att få bada igen och sola. Hoppas ni får en bra sommar och att ni gör allt ni har planerat .
För själv har jag planerat en sväng till Göteborg med Malin kanske en sväng till kalmar och hälsa på min älskade bror och sen LK och PDOL om man har pengar till de .

Ikväll
Ska jag till Madde och vi ska ha någon tjej kväll typ :) se film och bara ta de lungt .
Sen blir de att sova dära och sen tidigt upp och dra till Luelå och shoppa.

Ungefär så ser de ut i mitt liv just nu :) Hoppas ni får en bra helg för de ska jag ha ; D

/J*

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja själv badade man ju den 10 maj :P
Låter fint, du får ta dig ner hit så det blir något badande! Eller jasså du skulle bara hälsa på bror din, inte hans bättre hälft? Snyft! Schysst blogg förresten, jag kikar in varje dag. Ha det bra gumman! Puss å kram!

2008-05-23 @ 21:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0